Jaaroverzicht 2017

Eindhoven247 presenteert het Jaaroverzicht 2017. Hieronder vind je meer informatie over de uitvoerende en exploitatie taken die in 2017 zijn uitgevoerd door de afdelingen Marketing & Hospitality, Out-of-Home Media, Evenementen en Depot Eindhoven.

Out of Home Media
11 april 2018

Out of Home Media

In 2017 is de afdeling Out of Home Media verder gegaan met de uitrol en doorontwikkeling van de Citybeacons. Meer dan 17 Nederlandse gemeenten en enkele Belgische gemeenten hebben een bezoek gebracht aan Eindhoven247 om zich te laten informeren over het Citybeacon project.
Depot Eindhoven
3 april 2018

Depot Eindhoven

Depot Eindhoven is ook in 2017 weer gegroeid naar een meer professionele dienstverlener op het gebied van inzet van materialen en middelen voor buurt en wijkfeesten en evenementen in het publieke domein van de Stad.
Brandstore Eindhoven/VVV
15 maart 2018

Brandstore Eindhoven/VVV

Midden in het centrum van Eindhoven staat de Brandstore. De Brandstore Eindhoven is onderdeel van Eindhoven247. Deze toegangspoort tot de stad is volledig in Eindhoven stijl. Hier is het merk Eindhoven voelbaar, kun je het zien en kopen. In het afgelopen jaar verwelkomde de Brandstore wederom zo’n 120.000 bezoekers....
Projects & Events
15 maart 2018

Projects & Events

In Eindhoven worden al jarenlang succesvolle, sfeervolle, goedbezochte en veilige evenementen georganiseerd. De publieke belangstelling voor Eindhovense evenementen groeit zowel regionaal, nationaal als internationaal. Eindhoven behoort tot de top van Nederland en heeft de ambitie om met een evenwichtig aanbod haar imago en positie als bruisende evenementenstad te behouden en...
Groepsprogramma's
15 maart 2018

Groepsprogramma's

Er zijn veel mogelijkheden in Eindhoven voor een dagje uit met een groep. Ook in 2017 hielp de afdeling groepsprogramma’s van Eindhoven247 leisure en zakelijke groepen met hun zoektocht naar een geschikt groepsuitje.
Toerisme & Hospitality
14 maart 2018

Toerisme & Hospitality

Het jaar 2017 was het jaar “100 jaar van Mondriaan tot Dutch Design”. Dit themajaar was voor Eindhoven247 een mooi (leer)middel om de stad op het gebied van toerisme en gastvrijheid te versterken. Samen met stedelijke partners werd een pilot gestart voor een booking module en werden toeristische producten...
Marketing & Hospitality
26 februari 2018

Marketing & Hospitality

In 2017 heeft Eindhoven247 doorgezet met het commercieel aanbieden van een hospitality partnerprogramma. Dit programma bestaat uit een pakket van promotiemogelijkheden via toeristische middelen en kanalen van Eindhoven247. Dit partnerprogramma verbindt de hospitality partners zoals horeca, retail en alle toeristische en recreatieve bedrijven van Eindhoven aan elkaar en bouwt hiermee aan...