Afdeling Groepsprogramma's ontwikkeld Brainport Bustour

28 februari 2018

Er zijn veel mogelijkheden in Eindhoven voor een dagje uit met een groep. Ook in 2017 hielp de afdeling groepsprogramma’s van Eindhoven247 leisure en zakelijke groepen met hun zoektocht naar een geschikt groepsuitje.

In het standaard aanbod zitten programma's als een Strijp-S wandeling, een design citytour, een Philipswandeling of fietstour. De afdeling Groepsprogramma’s haakt daarnaast in op evenementen in de binnenstad en het gidsenteam beheerst diverse vreemde talen.

In 2017 is de ‘Brainport bustour Eindhoven’ ontwikkeld. Hierin kunnen o.a. de volgende locaties worden meegenomen: High tech Campus Eindhoven, Technische Universiteit Eindhoven, Philips Innovation North, maar ook de creatieve campus Strijp-S.

Afgelopen jaar was er wederom een lichte toename in het aantal geboekte groepsprogramma’s en het aantal gidsenuren. Ook het aantal scholen en opleidingsinstellingen die de weg naar ons hebben gevonden is toegenomen. Het voor- en najaar waren de drukste periodes om een groepsprogramma te organiseren.

De afdeling Groepsprogramma's volgt nauwgezet de ontwikkelingen van de stad, zij maken gebruik van bijzondere locaties, maar luisteren ook naar de vraag van de klant, dát is tenslotte waar het om draait. Ze verrassen, maar maken ook bewust. Bij de bezoeker én de bewoner. De uitvoering dragen zij met vol vertrouwen over aan een veelzijdige, kundige en enthousiast gidsenteam, oftewel de stadsambassadeurs.