Het depot is dé plek voor evenementenorganisatoren

3 maart 2018
Depot Eindhoven Maatschappelijk ingezet

Depot Eindhoven is ook in 2017 weer gegroeid naar een meer professionele dienstverlener op het gebied van inzet van materialen en middelen voor buurt en wijkfeesten en evenementen in het publieke domein van de Stad.

Evenementen ondersteuning

Ook bij grootschalige evenementen als Stichting GLOW Eindhoven, Fijne Feestdagen Festival, Park Hilaria, Fakkel Optocht, Fashion Weekend en Koningsdag richt het Depot zich tot de organisaties met advies op het gebied van vergunningverlening, verkeersplannen, Crowd- Management team en crew inrichting.

Voor de uitvoering ervan werkt het Depot samen met diverse scouting- en sportverenigingen. Zij zetten zich graag in voor de evenementen en leveren hiermee een bijdrage aan de clubkas. Daarnaast worden verkeersregelaars en hekwachten ingezet om alles veilig te laten verlopen.

One Stop Shopping

De slogan van het Depot naar de organisatoren is, “One Stop Shopping”. Van advies tot en met de realisatie van welk evenement dan ook, iedereen kan bij het Depot terecht en wordt volledig gefaciliteerd. In samenwerking met de Gemeente en/of Eindhoven247 geworden de daarvoor benodigde financiële middelen verkregen.

Aan Stichting Depot Eindhoven zijn maatschappelijk verbonden, Lo Boelhouwers (Event management) Hans van Vlokhoven (Noctua) en Kusters Bedrijven (Facilitair, Transport en Logistiek Dienstverlener)