Restyle Brandstore Eindhoven/VVV

2 maart 2018

Midden in het centrum van Eindhoven staat de Brandstore. De Brandstore Eindhoven is onderdeel van Eindhoven247. Deze toegangspoort tot de stad is volledig in Eindhoven stijl. Hier is het merk Eindhoven voelbaar, kun je het zien en kopen. In het afgelopen jaar verwelkomde de Brandstore wederom zo’n 120.000 bezoekers. In hetzelfde pand zit ook Coffeelab UC, waar mensen voor een goede kop koffie komen, maar ook om te werken. Tijdens GLOW Eindhoven fungeerde de Brandstore als centraal informatiepunt voor alle bezoekers aan dit evenement.

KEI Black

Aan het begin van het jaar is de nieuwe merchandise ontwikkeld met als naam: KEI Black. Eindhoven247 en Eindhoven365 hebben hierin de samenwerking gezocht met CC Fashion. Het ontwerp komt van Scherpontwerp. Met de ontwikkeling van de nieuwe merchandise lijn zijn we teruggegaan naar de basis. Vanuit de basis gaan we de lijn vervolgens weer uitbreiden. KeiBlack.jpeg

Restyle Brandstore

Vlak voor de start van de Dutch Design Week 2017 is de restyle van Brandstore Eindhoven gerealiseerd. Scherpontwerp heeft zich gebogen over het ontwerp. De merchandise lijn KEI Black heeft een centrale plek in de Brandstore. Hieromheen hebben ook de Eindhoven en Holland goodies elk een eigen plek gekregen.

Dutch Design Week

Voorgaande jaren vond de kaartverkoop van de DDW plaats bij Brandstore Eindhoven. Helaas resulteerde dit in enorme drukte in de Brandstore waardoor er nauwelijks omzet gedraaid kon worden gedurende deze dagen. In samenwerking met de Dutch Design Foundation is er om die reden besloten om in 2017 een externe verkoopunit op het Stationsplein te plaatsen. Het ontwerp is van Ben Hohmann.