Eindhoven Marketing publiceert gezamenlijk jaaroverzicht 2016

Eindhoven Marketing publiceert gezamenlijk jaaroverzicht 2016
Algemeen
13 juli 2017

Stichting Eindhoven Marketing presenteert het gezamenlijk jaaroverzicht 2016 van Eindhoven365 en Eindhoven247.

In 2016 heeft Stichting Eindhoven Marketing een transitie doorgevoerd naar twee nieuwe entiteiten; Eindhoven365 en Eindhoven247. Beide organisaties werken nauw samen aan een krachtige en energieke stad. Enerzijds wordt intensieve marketing ingezet om onze stad en regio aantrekkelijk te maken voor internationaal talent en bezoek. Aan de andere kant staat een organisatie met een uitvoerende en exploitatie taak binnen hospitality, buitenmedia, evenementen en projecten in Eindhoven en de regio.

In het jaaroverzicht vindt u naast de gerealiseerde campagnes, activiteiten en publicaties, ook een mid-term evaluatie van de afgelopen vijf jaar, uitgevoerd door organisatieadviesbureau Berenschot in opdracht van de gemeente Eindhoven. Met het eindresultaat van de bevindingen van het rapport zijn we bijzonder content en erkentelijk voor iedereen die daar aan heeft bijgedragen. Onze stad heeft flinke stappen vooruit gemaakt.

Jaaroverzicht 2016                          Evaluatierapport Berenschot