Jaaroverzicht 2018

2018 stond voor Eindhoven247 B.V. in het teken van evenementen(marketing) en regioprojecten. Voor evenementen als Park Hilaria, Eindhoven=KING, GLOW Eindhoven en Fijne Feestdagen Festival zijn alle marketingactiviteiten succesvol in huis uitgevoerd. Daarnaast werd Eindhoven uitgeroepen tot ‘Evenementenstad van het jaar 2018’. Eindhoven werd door de vakjury geroemd om haar professionaliteit en innovatieve karakter van de stad dat centraal staat en zeer goed wordt geprofileerd. ‘De stad koppelt een gedegen evenementenbeleid aan ruimte voor experiment en nieuwe evenementen.’

Gemeenten in de regio weten Eindhoven247 B.V. steeds vaker te vinden voor strategisch advies op het gebied van citymarketing en organisatie, projectmanagement of organisatorisch advies. Op lokaal niveau uitte zich dit in het managen van sociaal-maatschappelijk relevante projecten. De gastvrijheid van de stad is met het project ‘Gastvrije Binnenstad Eindhoven’ op de kaart gezet en heeft een boost gekregen door een intensieve samenwerking met ondernemers, inwoners/vrijwilligers en partijen uit de binnenstad.

Out of Home media zet in op de ontwikkelingen die gaande zijn binnen de digitalisering van buitenreclame. Dit resulteerde in 2018 in interessante cases die regionaal en nationaal de aandacht trokken.
De afdeling Groepsprogramma’s ziet een groei in het aantal groepsuitjes vanuit Duitsland en zet, samen met Brandstore Eindhoven/VVV in op (nieuwe) samenwerkingen met partners in de stad.

Hieronder lees je meer over de taken en projecten per afdeling in 2018 en vind je een impressie van het jaar in beeld.

Baten & Lasten overzicht 2018 Eindhoven247 B.V.
31 december 2018

Baten & Lasten overzicht 2018 Eindhoven247 B.V.

In 2018 zijn we er in geslaagd om projecten te realiseren die leiden tot een wezenlijke financiële afdracht vanuit de B.V. aan de holding Stichting Eindhoven Marketing. Hiermee is wederom een substantiële impuls geleverd voor de activiteiten van onze zusterorganisatie Eindhoven365.
Organogram Stichting Eindhoven Marketing
31 december 2018

Organogram Stichting Eindhoven Marketing

Het organogram van Stichting Eindhoven Marketing geeft de organisatiestructuur weer van Eindhoven365 en Eindhoven247 B.V.
Digitalisering van buitenreclame zet door
28 december 2018

Digitalisering van buitenreclame zet door

2018 is weer een goed jaar gebleken voor de afdeling Out of Home media. Alle doelstellingen zijn ruimschoots gerealiseerd. De digitalisering van buitenreclame objecten zet gestaag door en kent velen kanten.
Brandstore Eindhoven/VVV zet in op zichtbaarheid en samenwerking
19 december 2018

Brandstore Eindhoven/VVV zet in op zichtbaarheid en samenwerking

2018 was voor Brandstore Eindhoven/VVV een jaar waarin samenwerking met externe partijen centraal stond.
Afdeling Groepsprogramma’s verandert mee met de ontwikkelingen in de stad
4 december 2018

Afdeling Groepsprogramma’s verandert mee met de ontwikkelingen in de stad

Het afgelopen jaar was de afdeling groepsprogramma’s van Eindhoven247 wederom het aanspreekpunt voor onderwijsinstellingen, culturele organisaties, commerciële en non-profit organisaties die zochten naar een geschikt, Eindhovens groepsuitje.
Succesvolle inzet evenementenmarketing
29 november 2018

Succesvolle inzet evenementenmarketing

In 2018 heeft de afdeling Marketing & Hospitality de evenementenmarketing activiteiten verzorgt voor Eindhoven=KING, Park Hilaria, Fijne Feestdagen Festival en GLOW Eindhoven.
Eindhoven247 B.V. strategisch adviseur citymarketing in regio
1 oktober 2018

Eindhoven247 B.V. strategisch adviseur citymarketing in regio

Eindhoven247 B.V. heeft haar rol als strategisch adviseur op het gebied van citymarketing en projectmanagement in de regio Eindhoven ingezet voor de Gemeente Valkenswaard, Geldrop-Mierlo en Oirschot.
Eindhoven Evenementenstad van het jaar
17 april 2018

Eindhoven Evenementenstad van het jaar

Tijdens de uitreiking van de Nationale Evenementenprijzen is Eindhoven uitgeroepen tot evenementenstad van het jaar 2018.
Sociaal-maatschappelijke bijdrage door inzet lokaal projectmanagement
26 maart 2018

Sociaal-maatschappelijke bijdrage door inzet lokaal projectmanagement

In 2018 heeft Eindhoven 247 B.V. het projectmanagement uitgevoerd voor lokale projecten. Deze hadden beiden, weliswaar op uiteenlopende wijze, een sociaal-maatschappelijke belang.